Puolueen johto sekä puoluevaltuuston jäsenet valittu

Tiedote 6.9.2020

Puoluekokous pidettiin hybridimallina. Kaakkois-Suomen Kokoomuslaisilla oli mahdollisuus osallistua yhdessä Savo-Karjalan piirin jäsenten kanssa Mikkelin etäpisteeseen tai Porin puoluekokoukseen. Poikkeuksellisista olosuhteista huolimatta kokous saatiin pidettyä suunnitellusti molemmissa paikoissa.

Puoluekokous hyväksyi puoluevaltuuston jäseniksi Kaakkois-Suomesta seuraavat henkilöt:

Sirpa Laari Kouvolasta, Kai Savolainen Kotkasta, Seppo Hujanen Mäntyharjusta, Armi Salo-Oksa Mikkelistä sekä Mikko Airas Imatralta.

Puoluevaltuuston varajäseniksi valittiin: Riku Nöjd Kouvolasta, Mervi Visuri Haminasta, Ari Ora Savonlinnasta, Hanna Nuutinen Luumäeltä ja Linda Brandt-Ahde Lappeenrannasta.

Kokoomuksen puheenjohtajana jatkaa Petteri Orpo ja puoluesihteerinä Kristiina Kokko. Kaakkois-Suomen Kokoomuksen kansanedustaja Antti Häkkänen valittiin jatkokaudelle 1. varapuheenjohtajana 539,8 äänellä. Muiksi varapuheenjohtajiksi valittiin Elina Lepomäki 527,2 äänellä sekä Anna-Kaisa Ikonen 454 äänellä. Puoluevaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Heikki Autto.

Kiitos kaikille kokoukseen osallistuneille piirin jäsenille ja talkoolaisille.

Tästä on hyvä suunnata kohti kuntavaaleja!

Kaakkois-Suomen Kokoomus ry

Kategoriat: Uutiset