Yhdistystoiminta

Tervetuloa mukaan Kaakkois-Suomen Kokoomuksen yhdistystoimintaan!

Kaakkois-Suomen Kokoomus ry toimii koko vaalipiirin yhdistävänä linkkinä. Vaikutamme ja otamme kantaa maakunnallisiin asioihin, Etelä-Karjalan, Etelä-Savon ja Kymenlaakson maakuntaliitoissa, kunnallisiin asioihin kunnanvaltuustoissa ja valtakunnan asioihin eduskunnassa. Paikallisyhdistyksiä, kunnallisjärjestöjä, jäsenpiirejä ja ennen kaikkea jäseniä palvelee toimisto Kouvolassa. Alla löytyvät piirin puheenjohtajan ja toiminnanjohtajan tiedot. Sivun oikeasta laidasta puolestaan löytyvät yhdistykset kunnittain.

Jussi Virsunen
virsunenjussi@gmail.com

Pia Rantanen
pia.rantanen@kokoomus.fi

Torikatu 6
45100 Kouvola

Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset

Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset ry on Kaakkois-Suomen vaalipiirissä toimiva Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n jäsenpiiri.

Yhdistyksen jäseniä ovat kokoomusnaisten paikallisyhdistykset eri puolilla kolmea maakuntaa – Etelä-Karjalaa, Etelä-Savoa ja Kymenlaaksoa. Kaakkois-Suomen Kokoomusnaisilla on 10 jäsenyhdistystä, jotka toimivat Haminassa, Imatralla, Kotkassa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Mikkelissä, Pyhtäällä ja Savonlinnassa.

Poliittisella toiminnallaan kokoomusnaiset pyrkivät luomaan edellytykset naisten tasa-arvoiselle osallistumiselle, itsensä kehittämiselle ja oman elämän hallinnalle.

Piirijärjestön tärkein toimiva elin on piirihallitus. Kaakkois-Suomen Kokoomusnaisten jäseniä on myös mukana Kaakkois-Suomen Kokoomus ry:n sekä muiden kokoomuslaisten yhteisöjen päättävissä elimissä. Mukaan toimintaan pääsee helposti oman paikallisyhdistyksen kautta.

Kristine Myller
kristine(a)myller.com

Järjestösihteeri
Jamiela Ruotsalainen
jamiela.ruotsalainen@kokoomus.fi

Torikatu 6
45100 Kouvola

Kaakkois-Suomen Kokoomusnaiset Facebookissa

Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret ry

Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret ry, tuttavallisemmin Kako, on kokoomusnuorten piirijärjestö Kaakkois-Suomen vaalipiirin alueella. Piirin alueella toimii myös useita nuorten paikallisyhdistyksiä, joiden toimintaan pääset mukaan ottamalla yhteyttä piirin puheenjohtajaan tai järjestösihteeriin – tai suoraan yhdistyksen puheenjohtajaan.

Kotisivut

Kako facebookissa

Piirin puheenjohtaja
Sauli Sarjus
sauli.sarjus@gmail.com

Yhdistysten dokumentit

Yhdistyksille tärkeät dokumentit löytyvät kätevimmin Kansallisen Sivistysliiton nettisivuilta! Oheisesta nappulasta pääset dokumentteihin käsiksi.

Yhdistysten dokumentit