Tule mukaan

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää. Piiritason tekeminen on elävä esimerkki puolueen aidosta sielusta ja hengestä. Me Kaakkois-Suomen Kokoomuksessa päätämme millaisten asioiden puolesta puhumme.

Vaikuttaminen on kaunista. Tunne siitä, että itse voi tehdä asioille jotain, on jokaisen ihmisen perusoikeus. Piiritason tekemisessä jokaiselle löytyy oma tapa vaikuttaa yhteisön asioihin. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan. Tartutaan yhteisiin asioihin ilon kautta ja rohkeudella.

15.10.2018
Kouvola, klo 17:00–17:30

Ministeri Häkkänen vierailee Kouvolassa maanantaina 15.10.2018 klo 17.00 - 17.30 Hansakeskuksen Picnicissä. Tervetuoa kahville ja jututtamaan Anttia.

20.10.2018
Savitaipale, klo 10:00–16:00

Yhdistyksen hallitustehtävät haltuun   Kaakkois-Suomen Kokoomus järjestää yhdessä opintokeskus KANSIOn kanssa  paikallisyhdistysjohdolle tarkoitetun tilaisuuden, jossa käsitellään yhdistyksen...

21.10.2018
Mikkeli, klo 13:00

Mikkelin raveissa Kokoomus100 -lähtö. Lähdön voittajahevonen loimitetaan upealla Kokoomus100 -loimella.

01.11.2018
Kouvola, klo 17:00–20:00