Tule mukaan

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää. Piiritason tekeminen on elävä esimerkki puolueen aidosta sielusta ja hengestä. Me Kaakkois-Suomen Kokoomuksessa päätämme millaisten asioiden puolesta puhumme.

Vaikuttaminen on kaunista. Tunne siitä, että itse voi tehdä asioille jotain, on jokaisen ihmisen perusoikeus. Piiritason tekemisessä jokaiselle löytyy oma tapa vaikuttaa yhteisön asioihin. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan. Tartutaan yhteisiin asioihin ilon kautta ja rohkeudella.

16.12.2018
klo 10:00–16:00

Markkinat

17.12.2018
Kouvola, klo 11:00–11:30

Ministeri Antti Häkkänen tavattavissa Kouvolassa Hansakeskuksen Cafe Picnicissä, kahvi- ja torttutarjoilu

18.12.2018
Mikkeli, klo 17.30–19:00

Glögitalisuudessa mukana eduskuntavaaliehdokkaita sekä puoluesihteeri janne Pesonen ja piirin toiminnanjohtaja Pia RantanenIlmoittautumiset jamiela.ruotsalainen@kokoomus.fi torstaihin 13.12. mennessä.

12.01.2019
Imatra, klo 18:00

Imatran Kokoomuksen 100-vuotisjuhla. Puhe valtioneuvos Riitta Uosukainen, Imatran kokoomuksen historiikki, taikuutta sekä yllätys-yhtye. Ilmoittautuminen ennakkoon maksamalla Illalliskortin 100 eur/hlö 31.12.2018 mennessä,...