Tule mukaan

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää. Piiritason tekeminen on elävä esimerkki puolueen aidosta sielusta ja hengestä. Me Kaakkois-Suomen Kokoomuksessa päätämme millaisten asioiden puolesta puhumme.

Vaikuttaminen on kaunista. Tunne siitä, että itse voi tehdä asioille jotain, on jokaisen ihmisen perusoikeus. Piiritason tekemisessä jokaiselle löytyy oma tapa vaikuttaa yhteisön asioihin. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan. Tartutaan yhteisiin asioihin ilon kautta ja rohkeudella.

19.10.2019
Kotka, klo 10:00–14:00

Tervetuloa grillailemaan ja keskustelemaan politiikasta luottamushenkilöiden kanssa.

02.11.2019
Kotka, klo 10:00–16:00

Kymen Suurmarkkinoilla Kokoomuksen teltalla puhutaan perinteisesti politiikkaa. Ilmoittaudu mukaan ehdokkaaksi seuraaviin kuntavaaleihin, niin jää aikaa valmistautua kampanjaan.

03.11.2019
Kouvola, klo 14:00–16:00

Kokouksessa käsitellään piirin sääntöjen 13 §:ssä mainitut syyskokousasiat. Valtakirjojen tarkastus aloitetaan klo 13.30Kokoukseen tulee ilmoittautua 25.10 mennessä pia.rantanen@kokoomus.fi

03.11.2019